ДНЗ я-с «Барвінок-100», Старий Салтів
Вовчанського району Харківської області

Спортивна зала

                                           

Рух – це життя,
без якого не можна прожити ні дня

Інструктор з фізичної культури:

Проводить фізкультурні заняття і під час їх проведення повністю відповідає за безпеку вихованців;

Контролює рухову активність дітей протягом дня;

Разом із медсестрою контролює гігієнічні умови для проведення занять;

Організовує роз’яснювальну роботу з батьками з питань фізичного виховання;

Керується затвердженими програмами,що враховують вікові особливості дітей і під час занять враховує індивідуальні особливості кожної дитини.

 Ранкова гімнастика

Однією із основних форм організації фізичного виховання дітей дошкільного віку в ЗДО я-с «Барвінок-100» є ранкова гімнастика, яку  проводять щоденно перед сніданком. Вправи комплексів ранкової гімнастики позитивно впливають на всі фізіологічні процеси організму дітей (дихання, кровообіг, нервову систему тощо), сприяють формуванню правильної постави і профілактики плоскостопості. Вправи ранкової гімнастики в нашому садочку завжди проводяться під музичний супровід, що створює у дітей бадьорий, піднесений настрій.

Щоденне виконання ранкової гімнастики мобілізує й організовує дитину, приводить її організм у відповідний робочий стан, сприяє прищепленню необхідних гігієнічних навичок, привчає до регулярних занять фізичною культурою.

Заняття фізичною культурою

Заняття з фізичної культури з дітьми дошкільного віку в ЗДО я-с «Барвінок-100» проводяться щоденно. У теплий період року вони плануються на фізкультурному майданчику, а взимку, восени та весною три з них проводять у залі, інші — на свіжому повітрі (у дошкільних групах).
Змістовну сторону заняття складають фізичні вправи (загально-розвиваючі вправи, основні рухи, рухливі ігри, вправи спортивного характеру та ін.), які обумовлені програмою для кожної вікової групи.

Навчання фізичних вправ дітей нашого дитячого закладу відбувається під час організації активної рухової діяльності, з врахуванням психологічних та фізіологічних закономірностей розвитку їх організму. Врахування цих закономірностей обумовлює визначення в структурі занять трьох функціонально пов’язаних складових частин: підготовчої, основної та заключної. Послідовність розміщення цих частин сприяє зміненню працездатності організму дитини під впливом фізичних навантажень.

Підготовча частина має мету – організувати дітей, зосередити їхню увагу на виконанні фізичних вправ, створити бадьорий настрій, забезпечити психологічну та фізіологічну підготовку організму дітей до розв’язання основних завдань заняття. Тривалість підготовчої частини заняття – 7-12 хв.

Основна частина заняття — присвячується навчанню та вдосконаленню в дітей основних рухів (стрибки, метання, лазіння та ін.), вправ спортивного характеру, комплексному розвитку фізичних якостей, вихованню моральних, інтелектуальних та вольових якостей. Важливе місце тут також відводиться рухливим іграм.
Тривалість основної частини заняття – 12-25 хв.

Заключна частина заняття має забезпечити поступовий перехід дітей від стану збудження, викликаного вправами та грою в основній частині, до відносно спокійного стану. Для цього проводять малорухливі ігри (епізодично) з нескладними рухами та правилами. На завершення заняття дітям пропонуємо ходьбу у повільному темпі у поєднанні із вправами на дихання, іноді з різними завданнями. Повільний темп виконання вправ на розслаблення, під музичний супровід сприяє відновленню організму дітей у більш короткий час. Тривалість заключної частини заняття – 1-5 хв.

Загальна тривалість занять з фізичної культури в першій та другій молодших групах – 20-25 хв, у середній групі до 30 хв, у старшій групі – 35-40 хв.

    

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Логін: *

Пароль: *