ДНЗ я-с «Барвінок-100», Старий Салтів
Вовчанського району Харківської області

Музична зала

                                           

У музичній залі проводяться щоденні заняття,свята та розваги,дозвілля з музичного виховання відповідно до плану роботи закладу. Музична зала забезпечена музичними інструментами, дидактичними посібниками та музично-дидактичними іграми,встановлено мультимедійне обладнання. 

На музичних заняттях ми розвиваємо кожну дитину і підходимо до кожної дитини індивідуально. Велика увага приділяється такому інструменту як – голос. Саме голос здатний стати основою музичної культури людини в майбутньому. Під час святкових  ранків  ми часто показуємо музичні казки, адже вони користуються у дітей незмінною любов’ю. Їх можна використовувати як чудовий ключик, який відкриває дверцята в навколишній чарівний світ образів, фарб, звуків, рухів. Навчаючи співу, ми враховуємо фізіологічні особливості дитини, методику роботи над диханням, темпом, дикцією. Пісенний і танцювальний репертуар підбирається відповідно до вікової групи. Навчання передбачає індивідуальний підхід і знання фізіології кожного віку. На музичних заняттях ми вчимо дітей любити співати пісні, вміти слухати музику різних жанрів, правильно, красиво і естетично рухатися. Хочеться і батькам побажати, щоб удома, на відпочинку, під час прогулянок зі своїми дітьми ви приділяли увагу музичному вихованню малюків і допомагали реально сприймати дійсність у всій красі і різноманітті, не руйнуючи чудовий світ дитини.

        За організацію музично-естетичного виховання дошкільнят в садку відповідає музичний  керівник  Богдан Любов Олександрівна. Музичне виховання у дошкільному  закладі «Барвінок-100» органічно поєднує в собі такі доступні дітям види музичної діяльності, як слухання музики, співи, музично-ритмічні рухи та гру на дитячих інструментах. Для цього у музичному залі є весь необхідний матеріал.  

    

     

   

        Патріотичне виховання та розвиток творчих здібностей на музичних                                                                                     розвагах

На сучасному етапі розвитку нашого суспільства особливе значення має виховання громадянина-патріота, високоморальної особистості, та відродження духовності. Виховання – це, передусім, “вбирання кожною особистістю в себе духовності і культури рідного народу, його національного буття” у поєднанні з загальнолюдськими культурними цінностями.

Завдання педагога у вихованні громадянина-патріота полягає у методичному впливі на дітей з метою розвитку в них духовної, емоційно-моральної й освіченої особистості. Засобом для реалізації цього завдання є, з одного боку, організація відповідних умов , а з іншого – особистий приклад педагога.

І я, як музичний керівник, на своїх заняттях намагаюсь приділяти велику увагу вихованню громадянина-патріота, і перш за все вихованню ЛЮДИНИ! Мене зацікавило те, що значне місце в педагогічній діяльності В.О Сухомлинський відводив саме  музики та співам. І я вирішила глибше і детальніше вивчити спадщину видатного українського педагога. Ця тема є дуже актуальною на сьогоднішній час, адже система освіти на даний час не піднесена на належний рівень. А щоб удосконалювати систему освіти, нам потрібно використовувати ефективні методи, засоби і форми в навчанні і вихованні. Адже, які основи ми закладемо в душу дитини в дошкільному закладі, такою людиною  буде ця дитина в майбутньому.

                                     

Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.

Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята.

Основними напрямами патріотичного виховання є:

— формування уявлень про сім'ю, родину, рід і родовід;

— краєзнавство;

— ознайомлення з явищами суспільного життя;

— формування знань про історію держави, державні символи;

— ознайомлення з традиціями і культурою свого народу;

— формування знань про людство.

Патріотичні пісні– це напрям української музики, який розвивається на поповнюється новинками регулярно. Ці пісні сповнені любові до рідної землі та рідного краю. Українські пісні патріотичного спрямування перекликаються із військовими піснями, так як в них могли бути відображені однакові події. Ці пісні мали основну мету – підняти настрій втомленому від постійного гніту народу та підтримати бойовий дух українського козацького війська. На даний момент ці пісні являють історичну цінність. Ціла низка сучасних виконавців повертаються до відновлення цих пісень та їх популяризації серед молоді.

Патріотичні пісні різних років мають певні спільні риси та відмінності. Пісні часу національно-визвольного руху сповнені надії на створення власної могутньої держави. В цих піснях можна почути велику любов українців до власної землі, співчуття та смуток з приводу постійних війн. Козацькі пісні та думи завжди можна вважати патріотичними. Вони щедро поповнили скарбницю народної творчості.

Адже говорити про патріотизм – це не зовсім те саме, що говорити про воєнну звитягу, про історію перемог та поразок у тій чи іншій війні. Це ще й уміння радіти і святкувати всім народом – коли кожен відчуває себе частиною цього народу. Та головне – це просто любов до землі, яку називаєш рідною. До її культури, до її мрій та правдивих досягнень, любов до людей, які живуть на ній – через яких живе і вона. А водночас – розуміння проблем і недоліків. Адже справжній патріот, гадаємо, не приховує помилок за перемогами – а намагається помилки гідно виправляти...

Народні традиції, звичаї та обряди, об’єднуючи минуле й майбутнє народу, старші і молодші покоління, інтегрують людей у високо розвинену сучасну націю.

Традиції є основою виховання, головним механізмом формування якостей особистості. Органічна паралель природа – людина незмінно проходить крізь усі види та жанри українського фольклору. Природа є джерелом енергії, добра. Її краса справляє великий вплив на формування духовного світу людини.

Могутнім засобом впливу на дитину є усна народна творчість.

Отже, і перед нами, педагогами, стоїть завдання надзвичайної ваги – виховати громадянина – патріота своєї Батьківщини, культурну, освічену людину, яка гідна представлятиме свою державу у всесвітній спільноті. Виконання цього завдання до снаги нашим педагогам. Музичний світогляд дітей значно поширюється завдяки знань народних звичаїв, обрядів, традицій, героїчного минулого та чіткого перспективою світлого майбуття.

                     

Щоб діти стали народом, традиціями їх треба виховувати (а це покликана забезпечити незалежна Українська держава), необхідно аби вони за час навчання, виховання в сім’ї, дошкільному закладі, школі міцно засвоїли духовність, культуру рідного народу, глибоко перейнялися його національним духом, способом мислення і буття. Адже нація – це насамперед сукупність різноманітних духовних прикмет (Ю.Липа) та природних (біологічних, психічних), історично зумовлених ознак «тіла, душі, розуму» (К.Ушинський), тобто психології, характеру, інтелекту певної культурно-історичної спільноти людей. Зрозуміло, що всі ці якості треба виховувати в дітей з опорою на ті засоби, методи, способи, традиції, які вироблені народом впродовж усього історико-культурного розвитку, тобто на засадах українського народознавства (українознавства).

                                                                                                                          

                                                                               

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Логін: *

Пароль: *